Så mycket bättre,,,,,,

än så här kan man inte ha det.

I kväll fira vi världens bästa pappa/make som vi älskar över allt annat.

Bästa sällskap fick vi av mamsen o Pilen som vi bjöd på en 3 rätters.

Vi började med bubbel som förätt hade vi gratinerade havskräftor med smak av basilika o persilja o ost,,,,,,såååååå gott.

Till huvudrätt provade jag ett nytt lax recept, tog mycket längre tid i ugnen än vad som stod i receptet.

Färsklax som man kryddar har på fetaost o hackade soltorkade tomater sedan en har man över en blandning av Cremefrashie med pesto, citron,caynnekrydda o soya.

toppat med riven ost, väldigt god smak och krämigt o saftigt.

Till det drack vi ett jättegott röd vin från Italien som jag kan rek Corvina.

Till dessert hade jag mjölkchoklad Pannacotta med hallonsås, mamma o M som är sjukt svaga för choklad skrapa ur desserten när jag hade hälften kvar det tar jag som ett gott betyg.

Nu har gästerna åkt hem och vi har haft en otroligt trevlig o MYSIG kväll, o nu har vi landat i soffan i varsin One Piece,,,,, ja just det varsin, härligt att fylla o man får present nu behöver inte M vara avis på min "sparkdräkt" för nu har han en egen.

Tusen TACK för ni kom o förgyllde min käre M's dag det är inte bara roligt att fylla år när man har sin familj på andra sidan jorden, dessa tider som födelsedag o jul får M att tänka o sakna sin familj extra mycket.

Därför ville jag göra den här kvällen extra lyxig o uppmuntrande för DU är allt för mig o lite till,,,,,Älskar dej min långa ståtliga Argentiska brunögde prins <3


Kommentarer
Postat av: ylva palm

Super gott alltihop!! Tusen tack det var så trevligt!! Hoppas att jag inte var för tråkig - lite trött efter ett långt arbetspass. Men underbart kul att få komma till dukat bord!!!

Jättekram!!

2011-12-04 @ 12:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0