Dramatik på hög nivå,,,,

otäckt värre efter ett långt arbetspass hamnade min käre i diket efter att bilen fått sladd.

Detta är min mardröm att något skall hända på vägen för min man som kör 8 mil sammanlagt och dessutom har hemska arbetsdagar ofta 12 timmars pass halva månaden börjar kl 04.30 på morgonen.

Som TUR har allt gått bra o jag tror psykiskt är värst man tänker på vad skulle ha kunnat hänt om möte kom etc.

Så i dag var M hemma från jobbet mår inte bra efter detta stackarn på sin egna födelsedag.

Men ingen fara bilen har fått bytt ett däck o ingen skråma på M och bärgningskillen sa att han hämtat 4 stycken avåk o M hade klara sig bäst.

Tack du Store för det,,,,,ve o fasa för trafik o faror .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0