Det tar aldrig slut,,,,,

Nu har jag packat i 6 timmar och däremellan har vi ätit, hjälpt
barnen till o från, toalett hjälp, tröst o lektant.

Inte lätt nu har vi hållit på 3 helger i rad hade vi utan barn hade det
tagit kanske 1 helg, men det märks att vi är 4 stycken med allt som
har rensat så är det saker o saker.

I dag beslöt jag att packa bort näst intill alla barnens leksaker det är
ju utomhus o utesaker som gäller även regniga dagar.

Så trött just nu min rygg har smärta och mitt face ser 10 år äldre ut
känner att man kör på 190 hela tiden, har trots allt gått på en dubbel
pencillinkur i 10 dagar med olika biverkningar o kanske 3 veckor semster
på 7 år börjar ta på krafterna, men nu har jag i allafall 2 dagar semester och
framöver månad kortare veckor, så hoppas på känna att det kan fyllas
på lite energi, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0