Blommor&bin,,,,,

gredelbyhagar är ett smultronställe precis där vi bor.


Efter många veckor med fullt ös på jobbet och även nu så behöver
man hämta energi så i med kvällssolen lade jag mig på rygg
tittande på klarblå himmel o med surrande bin, doftande blommor
kvittrande fåglar och utan barn bara mig själv som småbarnsmamma
glömmer man bort sig själv mellan varven och just nu har jag en
riktigt långdragen bihåleinflammation som trycker i huvudet
konstant.

Men jag njuter av all morgonstress är borta hämta o lämna dagis alla skol
ungdomar o människor trängsel  på tågen och vår jobb telefon ringer
en gång i timmen o folk börjar lämna stan jag njuter o nästa vecka blir
det ännu mera tomt på stan och jag gillar stillheten och bara vara utan
att känna folks hets trängsel o stress bara av detta känns det som
en "halv" semster.



Det bästa att ha en make som köpt hem Magnum strawberry white
o skinande rent hus o 2 nöjda barn, brukar skoja med min man att

argentiska tjejeor vill behandlas som prinsessor men det ack inte så dumt

att få vara prinsessa, man har ju världens bästa make!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0