Rea rea rea rea,,,

precis rea överallt
30% 50% 70% halva rea priset och så vidare.

Jag tycker att jag stått emot alla dessa reor
och i dag föll jag i rea träsket.

Det blev vinterjacka,byxa vantar och en
härlig varm mössa till Elliot för nästa
vinter,,,,så slipper vi den dyra utgift till
nästa vinter säsong.


   
Vega passade på att prova brosans outfit för nästa vinter med stort nöje,
men lite bekymmrad för att ingen ny jacka fick,,,


,,, nästa vinter får Vega ärva Elliots andra gröna overall men jag tror denna
kläd galna tjej klarar det,,,,men lite glad för en likadan mössa som brosan
fick hon,,,så härligt mjuk och gosig.


   

Pappa och Elliot är och roar sig i badhuset och tröttar ut sig på simskolan
och stora rutchkanan(den tösr inte mamma åka när hon är med,tur att
pappa gillar den lika mycket som Elliot) medans vi har modevisning här
hemma,,,fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0