Näsa,ögon och,,,,

munnen det har Vega stört koll på.

Hon vill gärna tala om var munnen ögonen och näsan sitter.

det låter så gulligt när hon säger näsa med betoning på Ä:et.



  




Hon börjar bli så stor hon pratar massor hon har länge varit så duktig att
säga namn men nu så är det mycket hon också vill tala om vad saker
och ting heter och känslor,,,om någon är ledsen eller arg,glad.

I kväll när hon skulle bada tog hon själv av sig sin blöja och satte sig på
toaletten,,,inget kom ,,men hon visste mycket väl hur man gör,,,pottan har
hon inget intresse av,,men den riktiga toaletten är mycket intressantare
och så kliver hon av och tar en bit papper,,,,sätter sig igen och torkar och
spolar,,,hur kul som helst,,vi får ser om hon även tar sig en å annan
"drill".

Kommentarer
Postat av: VENDELA

TACK SNÄLLA VEGA FÖR DET FINA HALSBANDET JAG FICK AV DIG, MIN PAPPA FICK OXÅ LÅNA DET EN STUND!DIN MAMMA GJORDE MIG JÄTTEFIN I HÅRET IDAG. KRAM OCH HÄLSA BRORSAN....OCH SÅ TAR DU OCH BRORSAN VÄL HAND OM MAMMA OCH PAPPA SOM ÄR TRÖTTA OCH SLITNA HÄLSAR MIN MAMMA.PUSS

2009-02-12 @ 20:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0