Tintin var den,,,,

häst Elliot fick rida i dag en mellanstor häst och Elliots lyckan var
total.

Den otroligt ljuva luften och solen och fågelkvitter fick vi massor av
energi och det var så mysigt att få var i lantluften.



  

   
I dag fick det öva på att gå över bro,stanna,slalom mellan koner att
snurra runt i en fyrkant,gå mellan hinder.
Elliot tyckte det var roligaste med bron och Fröken släppte flera
gånger och han red alldelse själv det tyckte han var extra kul.

Mamma fick öva att sätte på hästen benskydd och linda benen
som bandage om hästen tex har haft en skada.Jag lär mig
nya ting varje lördagar om hästar,,,fniss.
Sedan fick jag sadla Elliots häst innan ridningen och så fick jag
hjälp av Elliot som vet presic hur det går till,,,,det minne Elliot
har inte mamma.



  




   



  



  

Det var precis en sådan här härlig och vacker vinterdag våran familj behövde
för att hämta kraft och energi,
Elliot har varit ute sedan klockan 10 och vart in 10 minuter för att äta korv
innan ridningen och han är fortfarande ute.
Vega har sovit klart sin vila i 3timmar hon brukar annars högst sova 1 timme
och snart har de alla sig presenter att vänta sig,,,lite allahjärtansdag paket.

Själv får jag min present eller överaskning den 28 de,,,jag e så nyfiken!!!

                                      HA EN MYSIG FORSATT ALLAHJÄRTANSDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0