Solig & frostig,,,

morgon promenad
Jag & Vega hann med 1 timmes tidig morgon promenad innan pappa
åkte för att jobba

Nu har vi fått börja provsmaka på vintern,jag är ingen vinter människa men
en dag som denna var ljuvlig
Mycket sol och frost UNDERBART,,,dessutom att dra runt på 16 kilo i vagn
1 timme vart ju så klart även en "styrke promenad" funderar på ett gym kort
inom kort,,,vi får se.



  





Så söt i overallen med korta ben tar sig fram,,,sötnos

    

I slutet av promenaden började Vega ledsna att sitta i vagnen då fick hon
leka med mammas vantar,,,ett hett tpis om ni är på långpromenad



  Det var inte länge sedan Elliot drog runt på syrran i sin vagn
nu drar hon sin egna vagn.

Kommentarer
Postat av: Mia på öppnis

Det ser jättehärligt ut!! Själv ska jag vara inne o plugga, men ikväll ska jag röra på "fläsket" på friskis o svettis.Härligt. Ses på fredag!

Kram

2008-11-02 @ 14:31:39
Postat av: Mia på öppnis

Det ser jättemysigt ut!Själv sitter jag o pluggar.Ska iväg o träna ikväll,röra lite på fläsket!Ses på fredag!

Kram

2008-11-02 @ 14:37:14
Postat av: Mia på öppnis

Som du ser fick du 2 inlägg- men det kanske inte gör nåt? Virrpanna som jag är!!

2008-11-02 @ 14:40:57
Postat av: Martina

Hej syster!

Så söt "stjärn Vega" ni har!

Jag rekommenderar starkt såna där vikter som jag köpt om du vill få muskler. Perfekt att ha när man prommenerar..

Jag har lagt ut bilder från bröllopet.. Ta en titt:)

Puss o kram, snart är vi hemma..

2008-11-02 @ 23:35:08
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0