En riktig,,,,

Busunge här e hon livs levande när hon kommit på hur man tar sig
upp på storebrors loft säng,,,,ack ack ack ingen vila å ro med denne
påhittige tjej,,,,söt som socker fastän busig.

(Du kan dra pilen för vissa foton är med text)
wow jag kom upp alldelse själv!!


Så här gör man,,titta noga!!
Thjoho vad kul!!
upp o ner upp o ner upp o ner
klappa händer,,,jag är DUKTIG
Hej då alla glada!!

Dock är nu denna lek slut,,,mamma stoppa en jätte stor kudde i stegen
så jag kommer inte upp,,,jag slängde mig rätt ut i brosans härliga täcke,,
,,så mamma tyckte det vart lite väl farlig lek,,,så sur vart jag men jag glömde
leken nästa dag,,,,KRAM VEGA

Kommentarer
Postat av: Martina

Ring i veckan om du kan ses, måste få träffa barnen o se hur ni bor nu!

Haha Vega ser så busig ut:)

2008-06-22 @ 16:59:10
URL: http://varanbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu blir mormor riktigt orolig - det där trodde jag inte hon skulle klara av. Vad ska det bli nästa gång?

Kramar från Mormor

2008-07-11 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0