Första vårtecken,,,,

I dag när jag och Vega tog en promenad till affären så såg vi
tussilago och videknoppar
Solen lyste men det blåste mycket och så där grusigt på asfalten
så det dammar och vinterkängorna känns alldelese för klumpiga
ja jag fick så härliga vår känslor,,,det börjar lukta vår

Ja jag tror ni vet hur jag menar annars har haft en soft
dag och Elliot har gjort sina 2 första "tatueringar"
Det var med tatueringar i tuggummi paketet,,helst
ville han göra alla 5 tatueringar men han fick nöja sig
med två,,,jag sa att han kunde spara på de andra till en
annan gång,,,men han tyckte minnsann att 1 till kunde vara
bra men två det blev,,,
han var så upprymt se själva
Lite cykeltur och bygga lego och laga mat det
är vad vi hittills hunnit med

Vårkänslorna ger en extra energi så i kväll
blir det lite pyssel,,,som jag har längtat,,,tänkt
flera gånger i kväll men tiden är knapp,,,men
i kväll får det minnsann bli av :-)


image850





image857


image858


I går på vägen till dagis

Elliot säger:-Jag vill ha en svart och vit bebis
Mamma sa: Vad menar du!?
Elliot säger: svart på ryggen och vit på magen och liten skall den vara
mamma säger:Har du sett en sådan bebis!?
Elliot säger: ja flera gånger,,Jag vill ha en bebis,,,en HUND bebis
mamma säger: jaha då förstår jag vad du menar

Kommentarer
Postat av: Therese

My god!!!Va e det jag ser, gud så fin han är i kort hår alltså!Stora killen, det fattar du väl att han vill ha kort hår eftersom han va tvungen att ta till saxen själv, HERREGUD han våga bara inte säga det till mamsen!!!hi hi hi Och mamsen va ju kanonsnygg hon me,men du passar ju i allt oxå, vilka snyggingar säger jag bara. kramizar från oss alla

2008-02-23 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0