Familjens nya klipp,,,

som man säger: skomakarens barn,,,

Ja min man blir aldrig klippt kanske 1gr i halvåret och min son klipper jag då och då i luggen
men övriga längder i halvåret
Men efter Elliots stora klipp i går beslöt jag att mot min vilja klippa honom kort
Så kort har han aldrig haft och hans hår e en utmaning det är
tretusen virvlar och småkrulligt enbart i bak
Nu med det korta håret ser han ut att vara minst 6 år gammal jag saknar
redan hans burr och yviga hår som står åt alla hår,,,men jag får erkänna att
det var behövligt efter en lång tid med mössperiod som var det inget att
spara på och jag skall njuta i morgonbitti när jag slipper att
tova ut alla dessa tover
I går gjorde jag mig korthårig jag var så himla trött på att se så menlös ut i
håret,,,så tråkig och på gränsen att se ut som en riktig hemmamamma,,,hahhaa
jag tror ni alla förstår vad jag menar,,,man glömmer bort sej själv
Men nu har jag ändrat på det och fått en ny look,,,jag e mer än NÖJD

Och Elliot och Vega har fått lite "snyggare och Coolare" parents,,,hhihih






I dag har Elliot haft mys med sin mormor som har tagit honom på bio och det har varit ut
och ätit pasta på stan,klippt sig på mammas jobb och dessutom har Elliott fått en jätte
cool limosin som kommer på bild lite senare,,,TACK mormor för en super mysig dag:)

Kommentarer
Postat av: Frida och Molly

WOW! vilka snyggingar. Men oj va modig du är som klippt dig så kort. SKITSNYGGT! Verkligen ingen hemmamamma-friss :-)

2008-02-21 @ 20:35:02
URL: http://frippan.blogg.se
Postat av: Martina

Men shit vilken cool frisyr! Påminner lite om kitty stuket:) Att du våga! Och Elliott blev jättefin han med!
Och ett stort grattis till husköpet, pappa skvallra idag på telefon. Berätta mer!!

2008-02-21 @ 20:47:47
Postat av: Mia på öppnis

Jättesnygga allihopa. Tycker att jag känner lite igen din frisyr ( lite lik den du testa på mig sist)
Ha det bäst
Kram Mia
ps det är kul att följa vad som händer i familjen!!!

2008-02-21 @ 21:02:55
Postat av: Anna-Lena

Men gud vilken cool familj! Helt ny, är det Knivsta-looken? :-)Tuff fripp, har du haft så kort nångång? Snyggt!

2008-02-22 @ 09:11:51
Postat av: Kajsa-Lisa

Jättesnygga hela bunten. Elliot ser helt klart äldre ut och du assnygg.

Kram

2008-02-22 @ 16:09:16
URL: http://viktorochlukas.blogg.se
Postat av: Karin Frisk

Gud vad snygg du blev i håret Malin! Resten av familjen också.

Kram

2008-02-28 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0