Skall man skratta eller gråta???

Det är inte första gången mamma ställer sig den frågan när Elliot sätter i gång
med nya påhitt
denna gång får mamma erkänna att jag brast i skratt,,,vad får han alla sina
ideer i från,,,hans kreavitet e du ju inget fel på i allafall:)

Titta bara på dessa bilder jag behöver inte säga mer,,,,man får ju hoppas att
lillesyster inte har ögon i nacken,,,hahaah
Hon har mycket att lära sig av denna akrobat,,,hahahhaha
Själv har hon anvancerat till krypning och ställer sej upp mot saker så
måste vi komma i håg att stänga grinden till övervåningen,,,varje gång!

      

image383

Kommentarer
Postat av: christine

vilken kille!! vem har han ärvt dessa egenskaper av tro? måste ju även kommentera vegas frisyr, skön! kram på er!

2007-11-26 @ 19:36:40
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: jannike

hej han måste brås på sin far.. mamma hans är ju så lugn och stillsam... snygga gardiner jag har ju inte sett dom live än!
kram jannike

2007-11-28 @ 22:47:08
Postat av: Kajsa-Lisa

Wow, vilken kille!! Och Vegas frissa är den härligaste jag sett på länge. Kram på er.

2007-11-29 @ 09:45:42
URL: http://viktorochlukas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0