En helt vanlig helg i,,,,

november
I fredagskväll var vi bjudna på mat ute i Rasbokil av Maria
Så Elliot kunde busa loss med Petter och vi andra såg lite av IDOL
Vi blev bjudna på hemmagjorda pizzor,,,mums
Vega var så trött av att kvällsudda bort men somna det skulle
hon minnsann inte göra
Hon hängde med hela kvällen och sedan slockna de båda på
vägen hem som ni ser här på fotona
Tyvärr glömde jag kameran denna kväll och kunde inte ta bild
förens vi kom hem så det blev sovande barn i bilen foton,,,hahaha

I går var så underbart jag har velat åkt till IKEA (världens bästa affär)
hela vårat boende består av IKEA
Jag byter hellre ut på det jag lessnar på och då IKEA perfekt!!!
Men igår räckte tiden till för att åka till IKEA trota
det var en lördag och jag har alltid sagt aldrig en lördag
på IKEA,,,men men men
Så jag & Vega gjorde IKEA 2 1/2 timme hon satt så snällt i vagnen
sov gjorde hon 1 timme annars tyckte hon det var mycket spännande
att titta på allt folk,lampor,saker,färger
Vega fascinerar sin mamma att hon alltid e lika glad och nöjd även att
gå på IKEA det e långt ifrån storebror tyckte(som myrorna kittla i baken)
om när han var liten då tänkte jag bara
--Aldrig mer IKEA en lördag me barn
Tänk att det kan vara så olika fastän det e syskon
Jag hitta i allafall ett tyg till köksgardinerna och sent vid midnatt
kom gardinerna upp i vardagsrummet ( efter 1 1/2 år) tyckte
jag det var dags,,hahahhahahha
det vart super mysig och ombonat med gardin jag har ju lite
svårt för gardin jag tycker inte det e så snyggt
men nu får jag nog ändra inställning
Under tiden vi var på IKEA var pappa& Elliot på Nickis och lekte
sedan var det och leta jeans till pappa och Elliot köpte
sin Vinter kängor 2 hela större storlek än förra vinterns kängor,
Han fann aldrig det dära skorna som spruta eld,,,tyvärr
Undra om han skall bli lika storfotat som sin mor&far??

     

image360


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0