Lyxigt att få sätta,,,,

sig vid dukat bord efter en långarbetsvecka igår.

Mamma o Pilen bjöd på 1:a grillning med Potatisgratäng och Sedan Färska Hallon vispgrädde o glass, riktigt härlig sommarfeeling.

Grabbarna vart kvar i Stockholm på Cup o fick tufft motstånd tog sig till Semifinal i Bslutspel o där åkte de ur.

2:a helgen i rad jag missar Elliots fotboll pga av butiken, känns i hjärtat.

Men Vega fick mys med mormor istället för att hänga 10 timmar på fotbollsplan eller 5 timmar på butiken, helnöjd Tjej.

I dag är jag så sjukt trött extremt trött känns som jag knappt orkar lyfta mina armar MY LORD nu börjar mina få lediga dagar på ett halvår ge sig till känna på riktigt.
Aptrött😜😁😂
Ja tur att påsken kommer inom kort för själv skulle jag kunna ha 7söndagar i rad och inte 6stycken arbetsdagar framför mig.
Sitter i allafall på balkongen nu o suger in solen det blev riktigt fin eftermiddag i Uppsala❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0