Energi Dryck,,,

så sjukt tömd på energi i sep månad.

Om de inte vore för att sep i sig är extremt mkt fotboll o skolstart å allt.

Så har jag nog nått min stressnivå på 37år på MAX.

Månaden innebär sorg o glädje.

Sorg för min fina Mormor som nu vilar i frid❤️

Glädje för min Dröm är på G snart öppnar jag o maken en butik, kan knappt fatta det själv. Att detta är ant så sjukt roligt och spännande på en och samma gång.

Fått så mycket Härlig FeedBack o support o stöttning i detta projekt i från alla håll o kanter, TUSEN TACK.

Precis vad man behöver i dessa stunder sover just nu 4 timmar om dygnet vilket är på Tok för lite men dygnet ärför kort för allt man vill göra.

Så är mitt val nu o på samma gång jag njuter, de här är vad jag vill göra.

Gasen i botten,,,, 

Så nu har jag tom använt energidryck,,,,,jag som är så emot denna dryck,,,energi får man av sömn o mat,,,men med all minus sömn känns det som jag kan stå o sova eller sova i 5 dagar utan att vakna.

Skulle kunna döpa mig till FruKarusell just nu;-)

Åk med karusellen eller stå brevid o gnäll o låt bli o åka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0