Ett virr varr i hjärnan,,,

van attha många bollar i luften men just nu har det blivit i boll hav i luften.

Galet mycket att få ihop alla trådar till höger o vänster.

I kväll väntar vegas dans o oblikatoriskt föräldrarmöte med Elliots Fotbollslag.

Maken jobbar sent och när han är hemma vid kl 22 skall energi finnas att skicka i väg mail o bestämma massa saker.

Tiden räcker inte till o vi sover för lite,,,,desdutom försov jag mig i morse,,,,har inte hänt på 20 år:-)

Vakna kl 07;50 o skolan börja kl 08;15 o jag själv börja kl 08:45.

Sov som en stock och behövde väl det;-) 

Bilen full av fix i går kväll och maken kom hem kl 01:00 i natt o min "bästa" vän är numera Celius energidryck med vitamin❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0