Lång Arbetsdag,,,,,

Bästa Olivia har varit här i kväll med Kidsen det har varit i Parken o bakat Muffins.

Så när jag väl kom hem o fick natta mina juveler för att sedan Relaxa jag på Balkongen o vänta på att maken skulle komma hem i från jobbet.

När väl ljusen brann upp så var det dags att gå in så härligt med balkonglivet så här på försommaren inge flugfä o inget blött gräs och fukt.

Bättre än vad jag hade kunnat ana men det finns ju nackdelar med att man inte får kolgrilla på balkongen:/

En stor nackdel och jag som har hittat massa goda recept, varför bygger det ingen takterass när huset ändå är nybyggt.

De hade ju varit smart för alla lägenhetsboende:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0