Söndagen,,,,

avslutades med veckans bästa Timme.
Alla fyra samlade och kvällsmys med Fika DeLuxe som jag längtat efter denna stund när jag jobbade som mest.

Kort helg när man jobbade lördag också och veckan här framöver innehåller lite hämtdagar och lördagsjobb men sedan finns lite påsklov att se framemot.

Älskar min familj och älskar när vi får alla "fyra" tid mitt i jobb 0 Aktivteter o plugg.

Maken har pluggat o jobbat Heltid sedan 1feb så "tiden" är knapp o efter fått mail i från Elliots tränare innebär efter påsken bara fotbolllsliv fram till sommarlovet. Men vi älskar ju fotboll i denna familj som TUR är däremellan skall vi klämma in dans o gympa avslutning;-)

Ja kalendern är fulltecknat till våren som alltid,,,,tur att man aldrig har långtråkit;-)

Ha en härlig Solig Måndag det skall jag ha o mina komlegor o jag skall på kurs i Stockholm i kväll,,,,,roligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0