Härligt ,,,,

Chill på Min Balkong på Morgonen.

Har två balkonger en som ger Morgonsol/förmiddag o den andra som är mindre ger eftermiddag/kvälls sol.

Det är så härligt att kunna äta en frukost på morgonen utomhus i sol även den tid man jobbar att innan få njuta en stund i sol.

Min härliga Altan jag hade kommer jag att sakna "bästa" rummet sommartid men tror jag kommer överleva pga att jag ändå har två olika väderstreck på balkongen.

Men på landet hörde man bara fågelkvitter här är det stor action på min morgon balkong billjud, folk som cyklar,barnvagnar, folk som joggar,rullator, promenerade folk,kids i kärlekspar hand i hand, massor att titta på.

Fundera att sätta tyg igenom räcket så man får mera insyns skyddat men de är ju både och kul att titta på folk samt att jag är rädd att tyget skall ta bort för mycket sol, man kanske kan ha något som man enkelt kan dra bort!?

Måste fundera ut något bra o dessutom fundera hur vi skall möblera måste fram med en måttstock.

Man har ju inte mycket yta att röra på sej det skall vara praktiskt o att man vill sitta skönt o mysfaktor, har redan ideer så klart:-)

Men det skall ju finnas tid att gå o titta i affärer dessutom är folk så i god tid när det gäller utemöbler så det tar slut så kvickt.

Här njuter jag o Elliot med en kopp te i solsken sessan sov en stock går dagens kulturella tog på hennes krafter dessutom har det varit Håll i gång sedan påsklovet startade. Hon vaknade kl 11:00 i dag men då var ju kl bara 10:00 egentligen ni har väl inte glömt att fixa uret till sommartid?!

Nu börjar jag få skugga på balkongen o vi skall möta upp kusiner o syrran för en härlig Mysdag om en timme ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0