Det bästa som finns,,,,

mina juveler.

Nu sitter de uppe tillsammans I Elliots rum o pratar o fnissar o njuter av Sommarlovet som erbjuder "vara uppe länge" så mysigt för dem med inga måsten o bara "vara"

Klockan är över 22:00 o de är toknöjta med varandras sällskap, syskonkärlek, när den är som bäst.😍

Älskar dem så otroligt mycket❤finns inget bättre att dela livet med dem vara i deras närhet o höra deras röster o tillbringa så mycket som möjligt av min lediga tid med dem, vill inte förlora en sekund,fast man måste ju jobba också.

I morse när jag gick till jobbet tar jag mig alltid en titt på min sovande familj. Då låg Vega helt näck kastat av sig täcket o sträckt upp armarna ovanför huvudet o bara såg så där underbart trygg o nöjd ut med livet, min bedårande tjej❤

Tacksam för allt vad min familj tar o ger i mitt liv,finaste av allt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0