Ledig dag,,,,

med underbart väder.

Elliot övernattar hos sin bästis på deras land o Vega åkte till Mormor för övernattning. Hon skulle övernatta hos mormor på lördag men det blev en extra dag o mysigt att få ha mormor för sig "själv" .

Själv fick jag en ny erfarenhet timmar i sol på Fyrishov utan egna barn, lade min filt så långt bort jag kunde i från en miljon Uppsalabor som var där.

Verkligen en härlig slappardag tog mig 2 timmar så sakna jag ihjäl mig efter kidsen nu har det gått 8 veckor på sommarlovet o man är så van att alltid ha dem omkring sig hela tiden, behöver träna på detta:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyttigt men jobbigt att vara ifrån barnen. Det var du värd <3

2013-08-03 @ 10:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0