Chillar just nu,,,,

med två härliga vårtidningar.

Allt i Hemmet trädgårds special o en Hälsa o Fitness.

Man kan undra vad jag skall med dessa två teman göra;-)
Nej det var lite Balkong tips o det kan ju passa nu när det ekar på båda balkongerna och den andra måste betyda " sluta baka börja träna" nått sånt,,,,fniss.

Vem vet jag kanske sätter i gång redan i helgen med lite projekt!?!?

Våren är här det plussar 10 härliga varma grader på min lill Balkong. Tänk jag trodde inte denna balkong skulle få någon sol pga att den är i hörnet men TACK vilken lycka för en soldyrkare som jag, med hus livet kunde jag få sol hela dagen men inte längre än vad jag kan få på min kvälls balkong.

Vilket betyder att lediga dagar för att få sol kommer göras i en park i närheten eller på Cykel till Stadsparken eller nått!!

Om inte annat så blir det ju sommarkort på Fyrishov så klart där kan man ju alltid få sol om inte sommar vill bli lika dålig som förra året.

Har hittat min favvo soffa till Balkongen i från IKEA i tidningen,,,detta måste vara ett Tecken,,,eller hur!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0