By Night,,,

ny kollektion för H&M.

Senaste året har jag numera blivit tant och inser att H&M är perfekt för kidsen och på sin höjd överdelar för mig.
Underdel som byxor kan man tok glömma de går inte ens över knäskålarna i provhytten inte ens den största storlek och skulle den göra det sitter byxorna som korvskinn, som jag hatar. Du ser typ varenda veck, höft, celliut, de mjuka. Så Nej tack inga fjortis storlekar till mig.

Men skulle jag varit 20 år hade jag absolut köpt något i från denna kollektion den grön glittriga klänningen var läcker, men i dag skulle den bli en tröja dock;-0

Och hade jag haft lika snygga spiror som modellen ja då hade köpt HELA kollektionen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0