Tänk att snön,,,,

gav energi.

Jag som varit så trött denna vecka knappt känt igen mig själv usel trötthet som nästan gör mig stressad.

Men i kväll fick jag energi tror det var snön, så här har det slagits in julklappar det tar ju galet lång tid och detta brukar jag få göra långt in på natten till julafton.

Så känner att jag måtte få vuxenpoäng för detta Vegas klappar känns klara så är det Elliot kvar.

Förberett adventsstaken måste inhandla ljus,igen. Sen så skall snart 1:a ljuset brinna.

Trollhasseln åkte ner i en kruka med mini glas kulor och snart börjar pyntet på riktigt.

Nu skall jag bädda ner mig i sängen och läsa nyaste Elle Mat&Vin,mysfaktor.

Tänk att man är så galen i mys men man lever bara en gång o man får mysa på så mycket man kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0