Vilken drömstart Elliot fick i dag på sitt...

img_6105 (MMS)

Vilken drömstart Elliot fick i dag på sitt besök,,,,han blev kvar där med pappa hela dagen,,,,klassen ville inte att han skulle åka efter lunch som vi hade bestämt. Själv hann jag vara med en liten liten stund på morgonen. En helt fantastisk klass och bästa bemötande från fröken och klassen. Efter första rasten hade Elliot spelat fotboll och lyckats göra 4 mål och på vägen in i klassrummet ropade alla heja ordet,,,elliot elliot elliot,,,, sedan fick Elliot göra uppgifter med klassen. De hade mycket längre raster så fotboll var högst prio och fina fotbollsplan o basketplan. Matsalen var jättefin och varje onsdag får man glass efter maten vilket var Super:) Elliot lyser av lycka och nu vill han helst börja i morgonbitti i sin nya klass han skall börja räkna ner dagar tills han börjar !!!!!  Dessutom sa han att han redan hade fått två bästisar. Och när han berätta att hans pappa är ifrån Argentina hade alla fotbollskillar jublat. Ja här som förälder går man och oroar sig för att ändra allt för barnen men jag inser ju hur otroligt de anpassar sig och Elliot är ju otroligt social o nyfiken och helt orädd trygg i sig själv, min fina kille lyser av lycka och det värmer HELA mitt hjärta ❤


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va´roligt att det gick så bra för Elliot. Fotboll är "nyckeln" i många sammanhang...

Återigen välkomna in till stan, så kanske vi kan ses lite oftare! Vi får väl ses på fotbollsplan om inte annat.

Kram

2012-05-31 @ 08:57:37
Postat av: ylva palm

Morsmors stora pojke är så duktig!! Vad kul att allt gick bra! Jag tror oxå att han kommer att anpassa sig väldigt snabbt!

Ge honom en stor kram från mig o önska LYCKA TILL med nya klassen o fröken!!!

2012-05-31 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0