ZZzzzZzZzzz,,,,,,,

Thelma sover gott på soffan som en liten boll.

Värre var det med mina kids som just nu sover i allrummet för Vegas rum är tömt och spacklat och Elliots rum har bara golvmålningen kvar.

Så de båda sover i allrummet och där finns ingen rullgardin som de är vana med och vid klockan 19 vid godnattsagan så var det så ljust så ljust. Så efter att jag hade läst för dem låg de tillsammans i Elliots säng och han läste för Vega.

Sedan var Vega upp och krångla med sitt onda knä efter vurpan.
Själv skulle jag inte ha något emot att sova fastän sommartid,,,trött mamma.

Blir tidig sänggång för mig,,,,,ZZzzzzZzZZZzzz

Man är inte tokutvilad när maken jobbar söndag.

Godnatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0