Välkommen hem,,,,

my lotd.

En atombomb?!vulkanutbrott!!?

Nej bara en helt vanligt familj på 4 personer som kommit hem med en pack kläder.

Regn?!Blåst?!Kallt?!Varmt?!Sol?!Snö?!

Ja barnen har behövt all olika klädbehov i veckan och allt verkar tyckas inte ha en klädhängare utan snabbast möjliga plats på golvet!!!!

Dessutom hade jag 20 min på mig att handla innan tåget gick så turbo handla för i kväll o i morgon 700 spänn fattigare på City Ica men jag slapp köa i en trång Ica i byn med två trötta barn.

Så nu turbo röj och turbo städ o matlagning innan freagsmys.

Vart tog min städerska vägen?!


Kommentarer
Postat av: Martina

Känner igen det där, hihi.. Hallen är alltid kaos:)

Tog bort alla tjcoka mössor, vantar, jackor och överdragsbyxor förra helgen. Tack o lov la jag inte undan Hannas fleacefodrade regnställ som kom väl till pass denna vecka.. suck, våren???? vart är du???

2012-03-30 @ 19:24:07
URL: http://wwwmeeandmyfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0