Min make är,,,,,

otrolig i alla lägen.

I bland tror jag att allt är en dröm, att han är min.

Nyper mig i armen o inser att jag inte drömmer, världens bästa.

I dag slog tröttheten emot mig efter allt roligt kalasande o fix o en galet långdragen förkylning inser att det är bihålerna jag fick kan snyta mig i en evighet fortfarande. Så bara ger han mig största service med mat o kidsen och däremellan renoverar han.

I dag har det hänt saker i Elliots rum det går framåt på övervåningen. Men bara Tack vare min make för just allt det han gör kan jag ej så det blir han som får fixa ALLT HELA TIDEN.

Du är bäst o jag älskar dej så där härligt mycket så det pirrar i HELA kropen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0