Träningen är på,,,,,,

G

Känns som den har varit obefintlig i ett halvår.

Javisst är det jobbigt att börja man har ingen kondis och ingen styrka men med lite vilja så skall jag kunna ändra detta med hjälp av WomenWellness som jag nu har köpt träningskort på.

Märks att jag har orutin på detta glömde handduk och vatten flaska men nästa gång skall jag få ordning på allt.

Styrketräningen här är annorlunda och det tar nog tid innan man kommer in i det "nya" det känns som det finns många roliga pass att gå på och passen är 30 min så man kan lägga ihop som man vill.

I dag provade jag mig på styrkepass 30 min och Harmoni 30 min i styrket passet kände jag att tre övningar var att dö o det kändes som jag inte ens hade muskler och Harmoni är rent stretchpogram.

Innan passet han jag gå o löpa i 2 km, alltid en början trots man känner sig så svag från början.

Det bästa av allt det har är en massagesäng som känns som en vattensäng i 37 grader varm sedan ligger man där 15 min och man ställer in vilken typ av massage halvkropp eller helkropp och olika hårdhet på vatten strålarna HELT fantastiskt!!!!!

Hann ligga där i dag för 1:a gången och det var så skönt efter dusch att bara fortsätta slappa.

wellness är mer än bara träning lika viktigt att kunna varva ner o njuta av sin "slappar" stund.

Extra kul var att en av mina favvo kunder var där så nu kan vi peppa varandra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0