Too good to be true,,,,,

det känns overkligt,

NI vet ju hur jag är lite svårt att njuta av ingenting "göra" men just nu njuter jag av det.

Elliot kommer hem till kl 17 då även Pappi o Vega kommer,,,,så många timmar solo i huset,,,,men så overkligt,,,,,,
läser tidning om olika SPA det vore verkligen någonting att åka på vi firar ju 10 år som gifta i höst.

Dessutom när man får så här lite att göra då vill man bara boka en resa så jag surfa runt lite,,,synd att man icke har obegränsat resekonto,,,jag får prata med maken.

Mera planering men rolig planering,,,resor.

Dessutom närmar det sig att städa ut julen men det får nog bli lite senare i det är så mörkt o trist ute så än får det lysa upp lite.

Man vill in med det våriga i inredningen men lite tidigt ännu men det planeras HUR i allafall, kanske lite ommålning av något?! Nya kuddar?! Gardiner?! Nya Handukar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0