Solsken o fågelkvitter,,,,,

vilka härlig söndag med bästa tänkbara väder.

Tog mig en morgonpromenad till det stora M:et.

Tänk att ha 5 min till detta ställe så här dagen efter, ju i dag har vi det.

Vi övernattade hos mamma så vi har nära till allt, så nu är vi påfyllda av energi.

Bästa maken jobbar hela söndagen o kommer hem i natt:/ och jag är på väg till mina bästa, äntligen lite kids tid, galet vad jag längtar efter dem eftersom jag varit borta både fredag o lördagkväll!!

Men TUSEN TACK världens bästa mamma o Pilen som kunde barnvakta så vi fick gå på gemensam fest utan barn, när vi tänkte efter så har det nog inte hänt mer än 3 gånger på 5 ÅR, galet nödvändigt!!!!

Galet TACKSAM för allt i livet just just just just just NU. Skulle aldrig i min värld byta ut det mot något annat, älskar mina bästa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0