Pip Studio,,,,

ligger mig kärt om hjärtat.

Då vi har 2 rum med Pip Studio'S tapet en illig röd och en härlig fototapet i blått.

Och det lär bli flera för övervåningen med sovrum o allrum har vi kvar.

Roligt o spännande det skall bli att få ordning på övervåningen också nu när vi vart så nöjda med allt vi har kämpat med på nedrevåningen.

Men,,,,,stopp,,,,,, vi vilar upp oss ännu för chocken vi fick att flytta till ett gammalt hus full av renoveringar. Men allt som man kämpar för får en att se andra ting med en annan värdighet.

JaJaJa varför ha bråttom vi lever ju på undervåningen får vakna tid alla 4:a,,,,,soooo what!? Men jag gillar ju tanken att få inreda två barnrum men jag inser ju också att mina barn har blivit större o tycker ett å annat.

Elliot sitter på datorn o skapar sitt rum VAD skall det bli av den designpojken?! Det ser ut som han drömmer om en platt Tve gigantisk massa elektronik musikhögtalare o dator, egen soffa fåtölj o gym o sportsaker, det låter mera som ett tonårs rum.

Här kommer fin fina tapeter från PipStudio ni har väl inte missat att jag har ej bara tapeter utan också porslin,kuddar, överkast o handukar.

Nej just det ingen måtta på favoriten,,,så pip pip o natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0