En av mina livs värsta,,,,

dag.

Fy fy fy fy fy fy vad hemskt att få sina barn akut sjuka.

Vega vart sjuk i morse och vi fick åka akut med henne massa prover o vidare undersökningar hon var så duktig HELA tiden även om det var tvungen att sticka henne 3 gånger.

Men nu är som vanligt och hoppas detta krampanfall hon fick aldrig någonsin kommer igen det var så läskigt. Hon var ej i medvetandet i 10 sek o det kändes som en evighet.

Evigt tacksam för världens bästa mormor som kunde ta hand om vega trots att hon arbetade.

Tack världens bästa kollegor man har o vänner som stötta mig en hysterisk panikslagen ledsen mamma.

Jag är världens lyckligaste mamma som har två så fina barn som jag älskar över allt annat i världen.

Kunde inte få bättre avslut på sjukhus besök då två clowner kom till Vega och hon trollade i deras ritblock och så fick hon en ballong som det knöt till en hund och godis så hoppas hon ändå gilla sjukhuset trots alla tester o stick.


Kommentarer
Postat av: Martina

Börja såklart gråta när jag läste detta.. Usch, fy vad läskigt. Jag kan nästan känna din panik i det du skriver <3

Massa kramar till Världens Finaste Vega!!!!

2012-01-18 @ 21:17:51
URL: http://wwwmeeandmyfamily.blogspot.com
Postat av: D

Men usch så hemskt det låter!

Vad hände o hur mår hon och ni?

2012-01-18 @ 23:33:33
Postat av: Annelie

<3<3<3

2012-01-19 @ 09:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0