Gratis,,,,,

Cirkus föreställning på Kvantum i kväll.

Folk fäktades med fårfiolen, jonglerade med julskinkan, slogs om skumtomtarna, halkade på jul nötterna ja rena Cirkusen.

De var som folk aldrig sett Mat förut alltid en upplevelse att gå i Gränby Centrum i Juletider.

Och milslång kö på paket utlämningen tydligen inte bara jag som julhandlat på nätet.

Men nu fyra pajer gjorde passade på att göra någon extra till matlåda när jag ändå var i farten.

Sugen på julkola men tiden rann i väg,,,,kl 21:20,,,,,dags att få lite kvällsmiddag i magen.

Tyst i huset hela familjen sover maken jobbar kl 04:00 denna vecka,,,,,puh.

Men det är just när familjen sover o lyan är tyst då trivs jag bäst i köket att baka o laga mat och bara få vara där utan att avbryta eller små tassar som skall hjälpa till, nej, lugn o ro och tystnad.

Köket min nya vän tror jag bestämt.❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0