Lyx Kaffe,,,,,

tänk att nu är inte siffrorna man fyller viktigaste utan
presenterna.

Skämt Å sido,,,jag är omöjlig att köpa present till vet min make efter
10 år.

Men en sak han visste som bara har väntat på fått tagit plats på
vår hylla i nya köket, en kaffemaskin.

Nu vill jag inte ha en stående maskin på min köksbänk utan på en hylla var
av hyllans djup är 28 cm och alla maskiner är djupare än så och dessutom hade
jag ett till VIKTIGT krav att den skall vara kritvit inte begie inte gulvit
utan vit.

Tassimo har en hel vit men lite för dup o ser i verkligheten mycket pastig ut.

Nepresso sägs ha godast kaffe men fanns ingen rätt färg o för djup.

Så då blev det en NesCafe Dolce Gusto och den förgyller min
hylla, den hade inte bara rätt mått o färg den är TOK snygg också.















Nu kan jag bla njuta av Latte Macchiato, cappuccino, chococino,
espresso,aroma,Caffe lungo,Cafe Grande.

Tack min fantastiska Make och nu kan vi i morgonbitt avnjuta en
underbar kaffe,,,natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0