I morgon kommer vår soffa äntligen skall v...

img_0998 (MMS)

I morgon kommer vår soffa äntligen skall vi få ett vardagsrum efter 1 års tid!!!! Längtar att få sitta o titta på Tven som de flesta gör bara slappa i en soffa, tror ni att jag klarar det?! Det var svårt beslut att välja soffa vi var helt inne på vit skinnsoffa men av fler anledningar valde vi bort det men drömmen om en vit soffa fick läggas på hyllan och vi har valt denna grå Karlstads soffa från Ikea. Klassisk och enkel o stilren men jag har lagt till några mer ovanligare lösning på hörnsoffan ni får se senare när vi någon gång skruvat i hop alla delar o tygklädslar. Killen som hjälpte mig på IKEA var toppen bra o rolig o när han fick höra min ide för hur "min" hörnsoffa sa han:Tänk att jag aldrig har tänk på denna lösning,detta kommer bli hur coolt som helst. Så vi får se om min tanke blir hur cool som helst!?


Kommentarer
Postat av: Barbro

Blir spännande att se hur det blir!!

2011-09-16 @ 06:59:18
Postat av: ylva.palm

Å gud vad spännande det ska bli att få se!! Lycka till med monteringen! Pussa mormors små älsklingar.

Kramis

2011-09-16 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0