Ett härligt vardagsrum att,,,,

mysa i.

När allt kommer till ordning vart efter o rum efter rum blir inredd och
fint då njuter jag för fullt.

Älskar att ha ordning och fint omkring mig, det är lycka för mig.
Att städa och det blir fint att köpa nya ljusstakar och det gör sig
fina älskar mitt hem när det nu äntligen börjar kännas
som mitt.

Här kommer nu bilder i från vårat vardagsrum det är lite lister kvar runt
fönster o golv kvar och hissgardinerna i fönstrena och i hörnan efter
soffan skall lite musik kunna passa och lite smått o gott.

Men i det hela är det färdigt en härlig soffa att sitta i som jag redan älskar,
det som killen på IKEA aldrig hade tänkt på var att sätta Schäslong på en
hörnsoffa, det gjorde vi dessutom 2 Schäslonger där vi faktiskt alla
FYRA får plats, ljuvligt.

Dessutom kom TVe killen och satte upp TV Parabol så nu har vi dessutom
massa TVkanaler, just nu har vi alla på prov i tre månader tar en timme och
gå igenom alla, sjukt.


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0