Underbart det har nu till kommit dörrkarma...

img_1716 (MMS)

Underbart det har nu till kommit dörrkarmar nu skall det bara målas, när det sista fixet med karmar o listor kommer på plats så gör det så mycket för hela intrycket, jag bor inte längre i en byggplats eller renoveringshåla jag bor i ett hem overkligt men sant,,,,,WOW vad har kämpat vi är oslagbart Team men det hade aldrig gått utan min make som är så enormt duktig och lärt sig så mycket på vägen, enormt stolt över min käre som fixar allt med renovering och faktiskt de allra mesta av markservicen, aldrig lätt för den andre part att leva med en egen företagare som har sitt andra hem på jobbet, all kärlek till dig super hunny bunny o super dad sitter på tåget hem från jobbet kan knappt bärga mig tydligen väntar mig en underbar fisktallrik o te o kanelbulle, ni har väl inte missat kanelbullens dag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0