Att skåda kvällsolen på sjön,,,,

är en energipåfyllnad för själen.
Lördagskväll var jag och Vega till strömmarbadet 7 km från oss och det
var ljuvligt att se husen/sommarstugorna som låg vid vattnet och kvällsolen
låg på det måste vara underbart att få bo så.

Vattnet var alldelse spegelblankt,,,,



























De två sista foton har mästerfotografen Vega tagit och med dessa underbara
foton avslutar jag nu min blogg och under dessa år jag har skrivit så hoppas
jag mina barn har fått ett härlig "dagbok".

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nä vad tråkigt, kommer sakna din blogg:(

2011-10-03 @ 08:44:22
Postat av: Bia

Åh vad tråkigt har följt den en längre tid kommer att sakna den

2011-10-03 @ 10:38:51
Postat av: Cilla

Jag kan inget annat än instämma - Å va tråkigt! Har varit så kul att följa ditt stormiga liv med härliga bilder på renovering, barnen, inredning, mode m m - har verkligen Gillat din blogg! Men jag förstår att det tar tid att hålla den aktiv & uppdaterad, så jag har full förståelse över ditt beslut! Ägna nu mer tid åt Dig & din familj. Stor Kram!

2011-10-03 @ 20:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0