Jag är tillbaka,,,,,

tänk att jag trivdes inte på nya bloggen den var så rörig i annonser o text, gillar min gamla vanliga blogg och dessutom har jag allt sparat sedan 4 år tillbaka.
Så nu är jag tillbaka på rackarungar igen <3
Blev bjuden på otroligt mysigt AW hos Emma i Stockholm i går kväll och vi också fira att hon fyller 35 år i morgon och det var supermysigt o trevligt härlig vänner samlade och Emma är proffs på att fixa och ordna gott o mys sedan har hon en fantastiskt mysig lägenhet på Kungsholmstrand. Bästa lill killen A var också med på festligheterna så nu har man fått gosa 6 mån underbara A bara skrattar o ler och charmar alla, söta gullunge.


Kommentarer
Postat av: D

Välkommen tillbaka! Jag tycker också att det känns bra att du är tillbaka här på blogg.se =)/D

2011-11-13 @ 16:26:04
Postat av: ylva palm

Vilken tur - den andra bloggen orkade4 man inte igenom. Bra att du gått tillbaka till den gamla!! Kram

2011-11-13 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0