Det slänger sig,,,,,

över pysslet efter fritids o dagis i dag.
Underbart båda verkar ha fått min pysselådra, tänk att barnen är så stora att de pysslar o hittar helt på sina egna kreativa mästerverk medans jag i lugn o ro lagar mat. Måste säga att nu är mina barns ålder en helt annan fas o jag njuter så länge det inte syskonbråkar för då gör det mig GALEN,,,,,men just nu är det bedårande där det sitter o pysslar pratar om vad det skall pyssla o glitter yr i hela rummet o de riktigt myser med varandra och vardagarna har en helt annan nivå nu när de inte är småbarn längre,,,,,vi tänkte en trea ,,,,, men just i nuläget är det alldelse för bra med två <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0