Inhandlat en DVD  med coreträning som effe...

img_0208 (MMS)

Inhandlat en DVD  med coreträning som effektivt ökar din styrka och stabilitet i bålen. Övningarna fokuserar på ryggen,magen,skuldrorna,rumpan och låren, finns två pass att välja på ett längre 42 min o ett kortare pass på 25 min som också kan vara perfekt att kombinera med ett löpass, i kväll provade jag minipasset och det kändes lite hastigt men bra, jag saknar styrketräning men detta får duga att som komplement till löpningen och också nu när min make kommer hem efter kl 22.00 från jobbet när det inte hinns me löpning!!!


Kommentarer
Postat av: D

Vilken inspiration du ger Malin! Jag köpte en liknande video för mage, rumpa och lår efter Elise fötts som jag kört en hel del. Kanske borde plocka fram den nu igen?!

2011-05-18 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0