Min fina vän Emma kommer från Stockholm fö...

img_0287 (MMS)

Min fina vän Emma kommer från Stockholm för att fixa sitt hår o i dag o jag lade en färgteknik från inspiration av visningen, det allra hetaste från NewYork är att färga topparna i annan ton, vill du ha extrem skillnad då kan du ha mörkbrunt mot blont i Emmas fall valde jag lägga alla nyanser i blondt men ljusare i topparna o sedan färga in i Sand, denna teknik känns nytt o roligt jag tycker den är snyggast ton i ton o på jämn långt hår, sedan hade vi tjejmys på Unico med gäng sköna tjejer !!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så duktig vännen, jag är lika nöjd som vanligt. KRAM

2011-03-17 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0