Tapetjakt,,,,,

det senaste åren har jag varit på tapetjakt varje år och vissa
var favoriter förut o vissa är fortfarande favoriter, det är så
svårt att välja tapet.

Mycket enklare att bara göra vita väggar och så klart,,,men nej
det finns alldelse för mycket fint i tapet väg så en och annan
tapet måste det bli,,,frågan är bara vilka!?

Hanna Wering är grym illustratör som också  samarbetar med
Boråstapeter och nu har hon släppt sin nya kollektion, här
får ni se själva.







Ena dagen har jag bestämt och tre dagar senare tycker jag något annat
men i morgon skall jag bestämma en gång för alla i kök o hall,,,spännande.

Kommentarer
Postat av: ylva.palm

Det kan vara snyggt med lite färg på nån vägg också!

Lycka till med tapetvalet!

2011-06-30 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0