Vägen dit är lång men när man väl har väge...

img_4174 (MMS)

Vägen dit är lång men när man väl har vägen börjat vandra har man lärt sig massor på vägen min make som lämnade sin familj o vänner för min skull o flyttade hit har på 10 års tid lärt sig massor på vägen språk, en annan kultur, att bli pappa och nu kan han också massa om renovering hans bagage sedan han flyttat hit har den blivit enorm och jag gläjds åt hans stora styrka som är VILJA, enorm respekt o kärlek till min make som gett mig något så stort som jag aldrig själv kan ge tillbaka jag kan bara vårda det han gav mig, sig själv. Visst kan jag ge mig själv men inte hästlängd på samma vis som han gjort som lämnade sitt liv för mig, du förgyller mitt liv o du gör mig lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0