Måla måla måla,,,,,

regniga dagar = med måleri.

Min otroligt duktiga make som är en hejare att måla han sliter med penslar
och rollers och han ger sig aldrig vitt o fint blir det.

Frustrerande när köket är uppskruvat o klart medn bara står där inpappad
för skydd mot allt slip dam, det jobbigaste med hela renoveringen är allt slip damm
det ligger som moln i luften fattar inte hur vi skall få ur det i huset, nu är det bara
sista tålamod som krävs sista målning o att elen skall kopplas så vi
kan använda köket, jag längatr nu så jag kan bli tokig på att få laga mat o baka jag
kommer defentivt bli årets Leilia i köket ;)













På sista bilden kan ni se skymta en "gul" dörr där är ett skafferi man går
in i den skall målas och frächas upp också o alldelse brevid ser ni en
vit stol skymta i andra rummet det rummet blir vårat matrum så köket blir
endast en köksö och kyl och lite barhäng stolar.

I går kväll bestämde jag mig äntligen för tapet val och vi börjar med hallen
den kommer bli jättefin och kökets tapet väntar vi med och "boar" in oss
och känner efter om vi vill ha tapet eller bara vitt, vi är så trötta på att vi
måste besluta oss för massa val och det känns som en tapet i köket kan man
alltid ta nästa år om man nu vill.

Kommentarer
Postat av: Martina

Det blir så fint!!!

Men nu blev jag nyfiken på valet av halltapet. Kan du inte visa en skymt??:)

2011-07-25 @ 15:48:23
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0