Min Grymt Snygga Garderob,,,,,

nu  fattas bara knoppar och så skall jag ha en ful/snygg
Maria Montezami tofs som skall hänga på en av knopparan,
tror alla har koll på vad det är ;)


I går gjorde jag något jag inte provat på förut att slipa
det målade för att få möbeln inte så platt utan mera levande
och så roligt det  vart nu skall också det turkos målade
möblemanget också slipas =D

















Så otroligt roligt när resultaten blir så bra,,,håll i hatten min pyssel ådra kokar
just nu kanske var det välbehövda jullovet eller så är det livet som ger
energi, jag längtar tills i kväll när barnen är lagda och jag får forsätta
pyssla.

Frestän vilken energi givande dag med strålande sol o rimfrost vackert
och energi givande Ha en underbar Söndag!!!

Kommentarer
Postat av: Dec

Du är verkligen ett energiknippe med mkt färg Malin. Jag blir så inspirerad, även om vårt hem är lite mer blekare än ert, så har jag oxå slipat o målat idag. Ett gammalt bord som fått ny färg. Måla på! Det blir så fint.

2011-01-23 @ 17:50:51
Postat av: Frida

Det blev verkligen skitfint!

2011-01-23 @ 18:47:39
URL: http://www.fridaform.se
Postat av: Emma

Wow,vad grym du är Malin.

2011-01-23 @ 21:02:27
URL: http://missdigi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0