Kärleks lappar är lika viktiga som syre i ...

img_4100 (MMS)

Kärleks lappar är lika viktiga som syre i ett förhållande,,,,när min käre make sätter sig i en iskall bil o skall åka o jobba kl 03.00 och ser denna lapp på ratten då vet jag att jag förgyllt hans dag efter att i dag jobbat hästider också börjat kl 04.00 för att sedan kommit hem kl 16.00 hämtat barn lagat mat fixat o donat nattatbarn o en söt liten fru dom stiger innanför dörren kl 20.00 o dagen därpå samma visa,,,, då värmer sådna lappar i vardagen,,,, finns inget så gott som att göra sin käraste lycklig, gör det du med redan nu!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad gulligt av dig. Han måste ha blivit jätteglad. Undra på att han kommer hem med rosor titt som tätt när du är en sån underbar fru:)

Jag ska nog också prova detta:) Jag måste bara smussla mazdanyckeln:)

2011-01-12 @ 23:41:11
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0