Jade grön med känsla av,,,,

mintgrön.

I färgaffären i dag skulle jag mig hitta jadegrön färg till
garderoben i vårat sovrum, men den jadegröna såg mörk ut och jag skall
ju måla en stor möbel så jag backade 2 steg ljusare så det blev någon typ
av Jadegrön med känsla av lite mörkare än Mintgrönt.

Färgglatt glatt o schysst den är fortfarande inte klar nu skall
jag hitta nya knoppar eller handtag till garderoben.

Men jag skall ge er en sneakpeak:

Garderoben köpte vi billigt av förra ägaren o jag hade en bild av
hur fin den skulle kunna bli med färg.

Här är färgen innan grundmålningen satte fart:



Inköpt i dag :



YUMMIE

Kommentarer
Postat av: Frida

FY VA SNYGGT!

2011-01-18 @ 23:29:18
URL: http://www.fridaform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0