Börjar att se ljuset,,,,,

efter en den eländige vinterkräksjukan.

Även om det var i lördagsnatt det var sist jag kräktes så
är kroppen så matt o yrslig.

I dag blir det sista dagen att kurera mig i morgon blir jag på
jobbet, skall hitta orken i dag o ta vätske ersättning så jag får
en bättre balans i kroppen o mattheten att försvinna.

Jag har inte ens orkat läst en tidning, gör jag något
mer än 15 min så blir jag helt trött, men i morse tog jag en långsam
promenad för för att få frisk luft o att få njuta av den "härliga"
vinterdagen med min bäste vän "systemkameran".

Ja just det den "härliga", ni hörde rätt efter denna hemska sjukdom kommer
allt vara härligt för mig, nu är vintern mysig för mig ,igen, herregud det är
ju bara början av feb det klart det skall vara vinter.

Det är ju den bästa vintermånaden FEB den bjuder på sol o ljusa
vinterdagar.





















Himmeln var så där mystisk mörk till en början sedan blev min
promenad ljusare o ljusare.

Ibland suger det energi att bo vinter tid på landet och ibland så är
det presic tvärtom man får massa energi som i dag att ¨få promenera
i detta vinterlandskap,,,lovely.


Kommentarer
Postat av: Martina

Har de andra klarat sig?

Usch jag har värsta fobin för kräksjukan.. peppar peppar, nästintill alla barn på Tyra o Lisas avdelning har legat sjuka men Sessorna har klarat sig so far, kanske för att de går så korta dgr..

Jag är också helt utmattad av min onda hals.. nu är den bättre igen men är det inte borta till imorn så tänkte jag ringa husläkare så man inte går runt med halsfluss eller nått annat skit som måste botas med pencelin.. Kram på dig kära syster!

2011-02-08 @ 10:10:22
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.com
Postat av: Johan

Vilka härliga bilder : )

2011-02-11 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0